איתורים למחסנים לוגיסטיים

 
איתורים למחסנים לוגיסטיים
כל מחסן לוגיסטי, גדול כקטן, נדרש לסימון איתורים ושטחי אחסון באופנים שונים ובגדלים שונים. חברת בוס דיימקס מבטיחה מיפוי, תכנון וביצוע של איתורים למחסנים לוגיסטיים ברמה הגבוהה ביותר.
 
ארגונים גדולים מנהלים מחסנים גדולים. ניהול מלאי, בקרה, ספירה ואיתור פריטים הם חלק ממנת יומם של מנכ"לים, מנהלי לוגיסטיקה ומנהלי רכש בכל חברה. ככל שגדל היקפו של המחסן – כך הבקרה והניהול שלו הופכים מורכבים ומאתגרים יותר. הם דורשים סידור נכון של שטחי האכסון והאגפים והתקנת אמצעים שיקלו על ניהול וניטור המלאי.
 
חברת בוס דיימקס מתמחה בתכנון , הפקה והדבקת איתורים למחסנים לוגיסטיים עבור שלל גופים וארגונים. היא מציעה ליווי צמוד ואישי של הפרויקט מתחילתו ועד סופו. תהליך תכנון והרכבת האיתורים כולל אפיון מדבקה (גודל, סוג חומר, התאמה למסופון וסורק בו נעשה שימוש) ואספקת מדבקות איתורים. וכולל ביצוע של ההדבקה עצמה בשטח על פי תכנון מיקום האיתורים במחסן.
 
כמו כן, מספקת חברת בוס דיימקס פתרון כולל TURN KEY של שילוט המחסן, רצפת הייצור, מפעל – "פלאחים", שלטי אזהרה זוהרים ושלטי בטיחות. פעילות השילוט והסימון מתבצעת על ידי צוות מנוסה ומקצועי של עובדים, שעברו הדרכה והסמכה לביצוע עבודות בגובה על פי תקנות מדינת ישראל ומשרד העבודה. הוא יבצע כל עבודה של הדבקה ותלייה בפנים המרלו"ג ומחוצה לו תוך עמידה בתקני ISO מחמירים. לבסוף, יכלול התהליך גם הדרכה מעמיקה ומקצועית עבור הצוות האמון על ניהול המחסן בפועל.
 
 
 

איתורים למחסנים לוגיסטיים: התייעלות ששווה כסף

תהליך האיתור מתחיל בהיכרות מעמיקה עם החברה והשיטות הלוגיסטיות שבהן היא נוקטת. לאחר אבחון ומיפוי השיטות הקיימות, הצרכים והרצונות – חל תהליך של התאמת השירות ללקוח. הוספה וניהול של איתורים למחסנים לוגיסטיים לוקחים בחשבון את צרכיה העכשוויים של החברה, את טעויות העבר וגם את צרכיה העתידיים (התרחבות, הוספת מחסנים וכו'). המערכות של בוס דיימקס הן דינאמיות, ו-וורסטיליות ומתאימות במדויק לתרבות הניהולית של הארגון.
 
אין מניעה לבצע את האיתור באופן עצמאי, ואנו נשמח לסייע באספקת כל הציוד הנדרש (מדבקות, קוראי ברקודים, מדפסות ייעודיות וכו'). עם זאת, יש לקחת בחשבון שאיתור מחסנים לוגיסטיים בצורה נכונה ומדויקת דורש הקפדה על כמה כללי מפתח: ראשית, הוא מחייב מיפוי ושרטוט מדויק של המחסנים. במידה ומדובר במחסן חדש – יש לעמוד גם על גודלם המדויק והרצוי של המדפים וסידורם בחלל. בטרם ההדבקה, יש לוודא שמשטח ההדבקה והמדף נקיים מאבק ומלכלוך. אלה יאריכו את חייה של המדבקה לשנים רבות ויישמרו על שרידותה. מאותם טעמים, מומלץ להשתמש במדבקות מחומר פלסטי PP חזק או פוליאסטר. בחלק מן המחסנים שוררים תנאים של לחות או טמפרטורות נמוכות/גבוהות – ועל כן לבחירת החומר של המדבקות יש חשיבות גדולה.
 
זכרו: יעילותם של איתורים למחסנים לוגיסטיים מתבססים על כך שיהיו נגישים לעובדים ולמנהלים. על כן, יש לוודא שיהיו קריאים וייקלטו בקלות בקרב העובדים. בזמן הסידור, מומלץ לעבוד בצוותים ולמנות מנהל לכל צוות שיבצע בדיקה מתמדת של איכות ההדבקה ושל ההתאמה בפועל לשרטוט והתכנון. מומלץ להמשיך לעבוד מול שרטוט המחסן שיצרתם ולעדכנו בשינויים באופן שוטף.

ביטחון ובטיחות

עבודות של איתורים למחסנים לוגיסטיים מחייבות שמירה על בטחונם של העובדים ועמידה בכל כללי הבטיחות. כל איש צוות שעובד עם במת הרמה מחויב להחזיק באישור עבודה בגובה ובציוד בטיחות כמו נעלי עבודה, רתמות וכובע. בחברת בוס דיימקס עובדים אך ורק עם הסמכות פורמאליות לעבודה בגובה על פי חוקי מדינת ישראל. על כן, מומלץ להסתייע בצוות המומחים שלנו גם כשמתכננים מחסן באופן עצמאי.
 
ליווי הפרוייקט על ידי המומחים של בוס דיימקס הוא לטווח ארוך. הוא לוקח בחשבון את עצמאותו של הצוות הלוגיסטי ואת ההתפתחות העתידית של הארגון. המומחים של בוס דיימקס ישמחו לענות על כל שאלה, תהייה או התלבטות וילוו אתכם צעד צעד בהליך ההתייעלות של העסק שלכם. התוצאה, כך יודעים מאות לקוחות מרוצים, היא מחסן ממופה, מסודר ונגיש לעובדים, שקל לנהל ולנטר.