תוכנה עיצוב והדפסת מדבקות BARTENDER

 
נדרשים להפקת תוויות, מדבקות, תגים, כרטיסים, ברקודים וכדומה? 
זה הזמן להכיר את Bar Tender (ברטנדר) התכונה המתקדמת ביותר בעולם לעיצוב והפקת מדבקות ותוויות באופן עצמאי ובאמצעות ממשק משתמש נוח וידידותי. 
מהיום, גם אתם תוכלו לייעל את סביבת העבודה ולארגן כל רשומה, קטלוג או מסמך באמצעות תוויות ומדבקות המוכנות ברגע.
Bar Tender (ברטנדר) - מה חשוב לדעת?
Bar Tender (ברטנדר) הינה תוכנה ייעודית לעיצוב והפקה של מדבקות ותוויות המיועדות למגוון רחב של שימושים. תוכנה זה מגיעה בשלוש גרסאות שונות:
גרסת ULTRA בעלת יכולת עבודה מול כל המדפסות ומספקת עבודה בסיסית ללא יכולת המתממשקות לבסיסי נתונים
גרסת PRO המיועדת להתממשקות לתכונות העובדות על בסיס נתונים ומיועדת לעבודת משתמש 1 בלבד
גרסת AUTOMATION- הגרסה המקיפה של התוכנה ומיועדת לצרכי עבודה ברשת והתממשקות לתוכנות העובדות על בסיס נתונים. בגרסה זו אין מגבלה למספר המשתמשים (הנפקת רישיונות לפי מספר מדפסות)
כמו כן, קיימת גרסת תוכנה המיועדת למפתחים ה-BARTENDER ENTERPRICE. גרסה זו מיועדת לצרכי תכנון והפקת מדבקות לעבודה ברשת ובאתרים מרוחקים, לרבות, התממשקות לתוכנות שעובדות על בסיס נתונים וממשקי WEB. 
גרסה זו המיועדת למפתחים אינה מוגבלת במספר המשתמשים, כאשר הרישיונות ניתנים לפי מספר המדפסות.
תוכנת ברטנדר - למי היא מיועדת?
השימוש בתוכנת Bar Tender (ברטנדר) מומלץ לכל אחד ואחת מביניכם הנדרש להפקתן והדפסתן של תוויות ומדבקות. 
ביכולותיה של תוכנה זו, לשנות מקצה לקצה את אופן השימוש שלכם במדבקות ותוויות ברקוד ולסייע לכם לייעל את כל תהליכי העבודה משלב הייצור ועד לשלב השיווק וההפצה. 
תוכנת הברטנדר מספקת פתרון מיידי ומעשי להפקת המדבקות והתוויות הנחוצות לכם, כאשר ממשתק המשתמש הינו נוח וידידותי והוא מאפשר לכל אחד ואחת מעובדי בית העסק לעשות שימוש בתוכנה בכל רגע נתון.
 
השימוש בתוכנת Bar Tender (ברטנדר) נפוץ בין היתר בבתי חולים, קופות חולים, בתי אריזה, מפעלי ייצור ובתי עסק נוספים בהם קיים צורך והכרח בהפקה מיידית של מדבקות ותוויות כחלק מתהליך העבודה. 
תוכנת הברטנדר מחליפה למעשה את המדבקות הידניות אותן נדרשתם להדפיס ולהפיק בנפרד ולהמתין למועד הספקתן בהתאם למועד בו ביצעתם את ההזמנה.
כיצד ה- Bar Tender (ברטנדר) מייעל את סביבת העבודה?
התוכנה מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל הנוגע לייעול סביבת העבודה בכך שכל תהליך של שרשרת המידע בא לידי ביטוי במדבקות השונות אותן ניתן לייצר ולהפיק מעכשיו לעכשיו באמצעות התוכנה. 
חשוב לציין שתוכנה זו מיועדת גם לצרכי ייצור והפקה של ברקודים, תגים, כרטיסים וסימניות ובכך השימוש בתוכנה הינו רחב היקף והוא מאפשר לעושים בה שימוש לארגן ולייעל את כל הרשומות הנדרשות לכל אחד משלבי שרשרת הייצור וכדומה. 
אחד מהיתרונות המובהקים של תוכנת Bar Tender (ברטנדר), טמון בעובדה שהתוכנה ניתנת להתאמה לכל צרכי הארגון, החברה או בית העסק העושים בה שימוש, 
כאשר ייעול תהליכי ההפקה והייצור של המדבקות, תוויות וכדומה באמצעות התוכנה מוביל בין היתר לחיסכון במשאבים ובזמן.
 
השימוש הנפוץ ביותר בתוכנת הבר טנדר, מוכר לכולנו מקופות החולים ובתי החולים בהם נעשה שימוש בהפקת מדבקות לכל תהליך מיון, אשפוז או בדיקה.
במקרים אלו, התוכנה מתממשקת למאגרי המידע של קופת החולים/בית חולים ומספקת את כל המידע הנדרש לצרכי תיעוד פרטי המטופל, סוג הטיפול וכדומה.
תוכנת Bar Tender (ברטנדר) - כל השימושים וכל היתרונות
תוכנת הברטנדר מיועדת לשימושים שונים בהתאם לצרכי ההפקה וההדפסה הנחוצים לכם. בין יתר שימושי התוכנה תוכלו לעצב ולהפיק: מדבקות, תוויות, ברקודים, סימניות, כרטיסיות, תגי שם וכדומה. 
השימוש בתוכנה מאפשר עיצוב וייצור של מדבקות למוצרים ואריזות וזאת בהתאם להגדרות העיצוב וההפקה על גבי מסך המחשב. כמו כן, התוכנה מאפשרת הפקה של מדבקות והדפסתן באמצעות מחולל מדבקות ומדפסה ייעודית להדפסת מדבקות. 
לפיכך, יתרונות התוכנה הם רבים ומגוונים והם חולשים לאורך כל שרשרת הייצור, כאשר בין היתרונות המרכזיים הנלווים לשימוש בתוכנת Bar Tender (ברטנדר) ניתן למצוא:
ממשק משתמש נוח וידידותי
עיצוב והפקה של מגוון מוצרי הדפסה הנחוצים לכם
אפשרות לעיצוב והפקה של כל סוגי המדבקות לכל צורך באמצעות מדפסת ייעודית
עדכונים זמינים לגרסת התכונה אותה אתם רוכשים
קיצור תהליכי עבודה המובילים בסופו של דבר לייעל שרשרת הייצור
גרסאות תוכנה המיועדות להתממשקות עם תוכנות שעובדות עם בסיסי נתונים
גרסאות תוכנה המיועדות לעבודה ברשת
ויתרונות נוספים ההופכים את Bar Tender (ברטנדר) לתוכנה המתקדמת והמובילה ביותר בעולם לעיצוב והפקה של מדבקות, תוויות וכדומה. אצלנו בחברת BOS DIMEX ניתן לרכוש את התוכנה ולאחר הרכישה לקבל קוד רישיון להפעלתה.