מדפסת כרטיסים

 

מדפסות כרטיסים או בשמם המקצועי CARD PRINTERS ניתן למצוא היום במגוון רחב של שימושים: הדפסת כרטיסי עובדים, הדפסת כרטיסים בספריות ומוסדות, הדפסת כרטיסי חבר במועדוני לקוחות, כרטיסים לצורכי כניסה ובטחון וכרטיסים בכניסה למתחמים שונים.

בוס דיימקס מציעה מגוון רחב של מדפסות כרטיסים המאפשרות התאמה מלאה לצורכי הארגון: הדפסה של כרטיסים עם פס מגנטי, הדפסת כרטיסים עם קידוד חכם RFID, הדפסה חד צידית, הדפסה דו צידית, שחור לבן וצבעוני.

אנו משווקים ומתחזקים במעבדת השרות של בוס דיימקס את המותגים המובילים בעולם בתחום מדפסת כרטיסים: ZEBRA ,FARGO כל זאת תוך סיוע מלא ללקוחותינו בהתאמה של המדפסת לצורכי הארגון.

נשמח להציע גם את חומרי הגלם הדרושים לתפעול מדפסת כרטיסים: רדידי דיו, קסטות דיו מקוריות, כרטיסים מכל הסוגים כולל שירות מלא עבור עיצוב הכרטיסים.

למדפסות הכרטיסים קיימות תוכנות נלוות המאפשרות לקלוט נתונים מקבצים חיצוניים ובכך לבצע הדפסה מהירה קלה ופשוטה של היקף גדול של כרטיסים ללא צורך בהקלדה של כל כרטיס בנפרד.

נשמח גם להציע לכם CARD PRINTER KIT שישלב גם מצלמה שתאפשר צילום של האדם ולכך לצרף את פרטיו והאופן מיידי להנפיק כרטיס אישי עם תמונה איכותית.