מדבקות ברקוד

 
מגוון מדבקות ברקוד - בוס דיימקס

יצירת ברקוד

הדפסה של מדבקות ברקוד מיועדת לצרכי סימון ותמחור מוצרים מכל סוג והיא מתבצעת במגוון שיטות הדפסה שונות
המאפשרות לכם ליהנות מאיכויות הדפסה ברמה גבוהה בהתאם לצרכי הסימון והתמחור הנחוצים לכם. 
בכתבה שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מורחב על שיטות ההדפסה השונות לצרכי הפקת מדבקות ברקוד.
 
ברקוד מאז ועד היום
 
ברקוד (Barcode) הוא למעשה קוד מסחרי המיוצג באמצעות ספרות ו/או אותיות המופיעות על גבי מוצרים שונים בסדרת קווים ישרים ומקבילים. 
הברקוד מהווה את אחד מהסימנים המסחריים הנפוצים ביותר ברחבי העולם והוא הומצא לראשונה בשנת 1948. 
הברקוד משמש לצרכי קידוד מוצרים אותם יש להעביר דרך קופות תשלום ממוחשבות, כאשר באמצעות עינית מתאימה ניתן לקרוא את סימון הברקוד המופיע על גבי המוצר. 
כמו כן, הברקוד משמש לצרכי סימון מוצרים לצרכים לוגיסטיים כאלו ואחרים לאורך כל שרשרת האספקה. 
בשנת 1971, חברת IBM פיתחה את הברקוד המודרני שעל בסיסו פותחו עם השנים טכנולוגיות הדפסה שונות לצורך יצירת מדבקות ברקוד.

הדפסת ברקוד - מה חשוב לדעת?

כפי שציינו לעיל, הדפסה של סימוני ברקוד מיושמת במספר שיטות הדפסה שונות שהעיקריות שביניהן כוללות: הדפסה של מדבקות ברקוד באמצעות מדפסות ברקוד ייעודיות והדפסת ברקוד ישירות על גבי המוצר. באופציה השנייה, הברקוד מהווה חלק בלתי נפרד מהליכי העיצוב וההדפסה של אריזת המוצר, כאשר באופציה הראשונה, פותחו מדפסות ברקוד ייעודיות גם לשימוש מסחרי (בתי דפוס) וגם לשימוש פרטני של בית העסק עצמו. חשוב לציין שחלק ממדפסות הברקוד הפופולאריות ביותר כיום משמשות לצרכי ייצור מדבקות ברקוד או הדפסתם של ברקודים ישירות על גבי אריזות המוצרים. הדפסת ברקודים בחברתנו מיושמת באמצעות מגוון רחב של מדבקות ברקוד המיוצרים מחומרים שונים, לרבות רדידי דיו. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של תוויות ברקוד בכל גודל נדרש אותם ניתן להתאמים לגודל המוצר המיועד להפצה ומכירה.
 
על אף שקיימות כיום מספר תוכנות ייעודיות שמטרתן לבצע הדפסה של מדבקות ברקוד, ניתן להדפיס תוויות ברקוד גם באמצעות פונט ברקוד היודע להמיר רצץ של ספרות ואותיות לכדי ברקוד. שיטת הדפסה זו מיועדת בעיקר לברקודים בהם כל תו ספרה או צמד ספרות מיוצג תמיד על ידי רצף קבוע של תווים. יחד עם זאת, חשוב לציין שמרבית היצרנים והמשווקים בישראל רוכשים מדבקות ברקוד באמצעות חברות העוסקות ומתמחות בענף. בחברתנו, תוכלו למצוא את הפתרון המקיף והמקצועי ביותר לייצור תוויות ברקוד המותאמים לכל מטרת ייצור, הפצה ומכירה.

כללי מפתח בהקשר של הדפסת ברקודים

מכיוון שמרבית הברקודים המודפסים בישראל פותחו לצרכי שימוש ברשתות השיווק השונות, כל הליך הדפסה של מדבקות ברקוד משלב בתוכו מספר כללים מרכזיים המאפשרים סריקה/קריאה מהירה של הברקודים בעמדות התשלום. לצורך כך, יש להתייחס למספר כללי מפתח כגון:
1. הקפדה על רוחב ברקוד – כל רוחב קו בסיסי של ברקוד הינו 0.33 מ"מ, כאשר ניתן להקטינו עד פי 0.8 ולהגדילו עד פי 1.15. חשוב לציין שכל כיווץ או מתיחה של רוחב הקו עלול להוביל לבעיות בקריאת הברקוד.
2. גובה הברקוד – הגובה הקבוע לברקודים המגיעים עם קו רוחב בסיסי של 0.33 מ"מ הינו 25.9 מ"מ, כאשר במקרים בהם אתם מכווצים או מותחים את הברוקד, קיימת חשיבות רבה לשמור על הפורמציות רוחב- גובה.
3. שטח נקי – משני צידי הברקוד תדרשו להשאיר שטח נקי מהדפסה. שטח זה חייב להיות ברוחב של פי 9 מרוחב הקו הבסיסי של הברקוד.
אצלנו, תוכלו למצוא שירותי ייעוץ והכוונה למטרות הדפסת מדבקות ברקוד בכל גודל אפשרי. שירות זה ניתן לכם על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם והוא מבטיח לכם יצירת ברקודים בהתאם לכל דרישות התקן.

סוגי ברקוד

נהוג לסווג את הברקודים לשני סוגים עיקריים, האחד, ברקוד חד מימדי בו מופיעים בדרך כלל סימון של 8 עד 20 ספרות ו/או אותיות, והשני, ברקוד דו מימדי המיוצג באמצעות כמות גדולה של נתונים המגיעים לכדי עשרות ואף מאות תווים בכל סימון ברקוד. לכל אחד מסוגי הברקודים הנ"ל, קיימים מספר תקנים שהם למעשה "השפה" בה כתוב הברקוד, כאשר התקן הנפוץ ביותר בתחום הקמעונאי הוא תקן EAN. יחד עם זאת ישנם מספר תקנים נפוצים אחרים הכוללים בין היתר את תקן ה-UPC, תקן CODE 128 ותקן CODE 39.
 
מדבקות ברקוד תקן EAN הן למעשה מדבקות בהן מופיעים רצף של קווים המייצגים יחדיו 12 או 13 ספרות, כאשר משני צידי הברקוד ישנם קווים תוחמים שמטרתם לתחם את גבולות הקריאה של הברקוד. על מנת למנוע כפילויות בכל הנוגע להקצאת מספרי ברקוד, קיימים ארגוני תקינה שתפקידם להנפיק קודים לייצור ברקודים ברחבי העולם. בעולם, קיימים שני ארגוני תקינה גדולים, אחד מהם פועל באמריקה והשני באירופה. ארגון התקינה האירופאי ממוקם בבריסל שבבלגיה והוא אחראי להנפקת ברקודים לכ-100 מדינות שונות מסביבת לעולם, לרבות ישראל בה פועלת שלוחת EAN תחת השם: האגודה לקידוד המוצר.
 
השימוש בטכנולוגיית ברקוד הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. ניתן לראות מדבקות ברקוד (barcode labels) ותויות הברקוד על כל פריט ופריט במגוון רחב של תעשיות.
חברת בוס דיימקס מתמחה ומציעה פתרונות ברקוד/ ברקודים שנים רבות ומאפשרת ללקוחותיה פתרונות מלאים שייעלו
את תהליכי התפעול והעקיבות שלהם.
שימוש נכון בטכנולוגיית הברקוד מתחיל בראש ובראשונה בהבנת צרכי הלקוח ואנו נשמח להיות לכם לעזר ולתת את העצות
והסיוע הנכון בתחום הברקוד.

הדפסת מדבקות

אנו מציעים מגוון רחב של סטיקרי ברקוד בחומרים וגדלים שונים וכן מגוון רחב של רדידי דיו (RIBBON) עבור מדפסת מדבקות ברקוד - העברה טרמית.
 
בנוסף אצלינו תמצאו מגוון רחב של תוויות ברקוד ותוויות סימון מסוגים שונים barcode labels.
הסטיקרים המוצעים על ידי חברת בוס דיימקס מתוכננים ע"י מיטב המקצוענים בתחום..
 
למידע נוסף צרו קשר באתר ונציגינו ישמחו לחזור אליכם עם פרטים נוספים!