תשתית אלחוטית למרכזים לוגיסטיים ומרכזי הפצה

רשת WIRELESS זו צריכה לשרת את מערכות הליקוט הידניות והאוטומטיות 24/7 365 ימים ללא תקלות וכן את מסופוני המלגזה שעובדות מול מערכת התוכנה WMS – מערכות ממוחשבות לניהול מחסנים. 

רשת אלחוטית איכותית כגון EXTREME או RUCKUS נדרשת לתמוך בציוד חדש אשר עובד ב WIFI 6 ובמקביל גם לתמוך בציוד ישן, אשר מאפיין מרכזים לוגיסטיים ורצפות ייצור, 

בתקנים של 802.11b/g ותקני הצפנה ישנים של WPA-TKIP.

על ברשת לתמוך בפרוטוקולים של Fast-Roaming חדשים וישנים וגם לתמוך ב Power Save עבור ציוד הקצה הנייד.

על ה AP צריכים לעבוד בתנאי סביבה קשים של טמפ' גבוהות של עד 50 מעלות ותנאי אבק ולכלוך אשר קיימים ברוב המחסנים הלוגיסטיים שאינם משתמשים למזון או תרופות.

רצוי ש ל AP יהיה אפשריות חיבור של אנטנות שונות ע"מ לייעל את פריסת ש AP בשטח זה, חלק מהם יותקנו על קירות וחלקם יותקנו על תקרות המחסנים.

על מערכות ה AP להיות אוטונומיות ללא Single Point of failure שיכול להשבית פעילות של עובדים רבים.

חשוב לדאוג כי החברה שתאפיין את הצורך בנוגע לרשת האלחוטית BOS DIMEX לדוגמא תדע ותעניק שירותי SITE SURVEY סקר אתר לבדיקת אופטימיזציה של כמות ACCESS POINTS ומיקומם במחסנים .

שם מקצועי נוסף למונח ACCESSPOINT הוא נקודת גישה אלחוטית או ראוטר אלחוטי

לאחר ביצוע סקר אתר החברה שמתקינה את תשתית האלחוטית תבצע בדיקה יסודית שאכן קיימת תשתית אלחוטית למול כל מסופונים במחסנים ולמול כל מסופוני המלגזה והטאבלטים

טיפ אחרון: חשוב לרכוש ולהתקין תשתית אלחוטית מאותה החברה שממנה הארגון רוכש את המסופונים/מסופוני המלגזה וכך הארגון לא ימצא את עצמו נול בין הכסאות.

בעולמות הלוגיסטיקה המודרנית נדרשת תקשורת מהירה ורציפה לכל חלקי המחסן – כולל בקומות השונות ובמעברים.