אוטומציה לקווי ייצור – 8 עובדות על אוטומציה בתעשייה

פיתוח קווי ייצור

אוטומציה לקווי ייצור או אוטומציה בקווי ייצור - לא משנה איך תגידו זאת, העיקר שתבחרו במוצרי האיכות של BOS DIMEX  

אוטומציה לקווי ייצור – 8 עובדות על אוטומציה בתעשייה

אם הגעתם עד הלום, סביר להניח שאוטומציה לקווי ייצור מעניינת אתכם, מן הסתם. שמעתם על היתרונות שלה, על היכולת שלה לסייע לכל מפעל, וגם אתם רוצים לראות על מה כל הבאזז. אם ככה, הגעתם למקום הנכון.

  1. אוטומציה בקווי ייצור – אז מה זה אומר בכלל? אוטומציה – כשמה כן היא. מה שבעבר הייתה נחלתן של פעולות ידניות, תיעוד ידני של הנעשה, ספירת מלאי ידנית ומעקב איכות ידני, שבסופו הפירוט היה נכתב על נייר בכתב יד או על גבי טבלאות במחשב, שאינן מסתנכרנות זו עם זו, כיום נעשה בדרך יעילה הרבה יותר. בעצם, למה לא? המחשבים השונים, הפתרונות הטכנולוגיים והפיתוחים הרבים שהגיעו אליהם בשנים האחרונות, כולם כאן בדיוק למטרה זו.
  2. הפתרון יחסוך לכם עלויות בטווח הארוך: כמו כל השקעה בעסק, כך גם אוטומציה לקווי ייצור. תוך פרק זמן לא ארוך, תתחילו לקצור את הפירות, לאחר ביצוע השקעה. תוכלו לנהל מעקב מדוקדק אחר ההספק של כל פס ייצור, לדעת מה טיב המוצרים שיוצאים מאותו פס ייצור, לדעת היכן ההשקעה הולמת והיכן כדאי לתת פוש וחיזוק, ולפעול בהתאם. במילים אחרות, למה שלא תכניסו את הטכנולוגיה של BOS DIMEX לתוך בית העסק שלכם?
  3. תהליך ייעול מתמיד מתחיל באוטומציה לקווי ייצור: ברשותכם, ניקח רגע של טיול אחורה בזמן. מדוע מלכתחילה נכנסה לחיינו אוטומציה לקווי ייצור? מן הסתם, כדי להפיק את המקסימום ממכונות, ולשמור על מספר נמוך יחסית של עובדים. אחרי הכל, כוח האדם בארץ נחשב לא זול, בלשון המעטה. האוטומציה מצליחה להשיג מטרה זו ביעילות. אתם יכולים לנהל מעקב מדוקדק ולדעת שעשיתם מעל ומעבר כדי להביא את העסק שלכם לתפוקה מקסימלית, בכל רגע נתון, והשקעתם בדיוק במידה.
  4. הטכנולוגיה עומדת בשירות האוטומציה לקווי ייצור: בדיוק כפי שהסמארטפונים שנמצאים בכיסים של כולנו עברו מסכת שיפורים ושכלולים מסיבית שלעולם אינה מסתיימת, כך גם פסי הייצור. כיום ניתן לעשות שימוש באפליקציות שונות שבעבר היו בגדר חלום ותו לא. התחום עובר פיתוח מואץ, ואנחנו בבוס דיימקס (BOS DIMEX) תמיד מקפידים להיות עם האצבע על הדופק ולהביא ללקוחות שלנו את הטוב ביותר, לא פחות. כך, למשל, נכנסו לחיינו מצלמות עומק בעלות יכולות משופרות שמותאמות בדיוק לפס הייצור שלכם.
  5. המחירים של אוטומציה לקווי ייצור הפכו לידידותיים מאי פעם: אם בסמארטפונים עסקינן, חשוב לציין שבדיוק כפי שהמחירים שלהם הפכו לשווים יותר ויותר עם הזמן, בדיוק כמו כל טכנולוגיה אחרת, כך גם מחירה של אוטומציה. כיום מדובר בעניין רווח, עניין שבשגרה, ועל מנת לפנות לטווח רחב ביותר של בתי עסק המחזיקים בבעלותם פס ייצור, המחירים הפכו לנוחים מתמיד.
  6. האוטומציה לא נועדה רק להחליף את העובדים בפס הייצור. ההיפך הוא הנכון. העובדים שלכם מוזמנים להסמכה קצרה וקלה, ובסיומה הם יידעו כיצד להפיק את המירב מפס הייצור החדש, החדיש והאוטומטי. מעבר לזה, הליך ההטמעה והכניסה של הטכנולוגיה החדשה לחברה הוא בר ביצוע וקל מכפי שאתם עשויים לחשוב. נכון, מדובר בשינוי, אפילו שינוי דרמטי, אבל כזה שהוא בר ביצוע, גם בעבור עובדים נטולי רקע טכנולוגי מובהק.
  7. בחרתם בבוס דיימקס? סימן שבחרתם נכון: עם השנים, הפכנו למומחים באוטומציה, שהפכה למומחיות של ממש אצלנו בחברה. חברות רבות כבר נהנו מן הפירות של עבודה משותפת עם בוס דיימקס, ואין לנו ספק שיש עוד חברות רבות בעתיד שישמחו להכיר אותנו ולהפוך ליעילות מאי פעם.
  8. בבוס דיימקס מלווים אתכם מהרגע הראשון ועד שהמערכת מותקנת בבטחה (ואפילו אחרי): כאמור, הליך אוטומציה הוא עניין מוכר, פופולרי וכזה שיכול לתרום רבות, אך הוא לא עניין של מה בכך. על מנת לעשות אותו כמו שצריך ולהפיק ממנו את המיטב, אתם רוצים חברה מוכרת ואמינה שתלווה אתכם, יד ביד. אנחנו נשמח לתת לכם את כל הייעוץ לו אתם זקוקים במהלך התהליך של ההטמעה וגם אחריו. החל מהפיתוח של הרעיון עוד טרם השלמת ההזמנה, דרך הבנייה של המכונה שמתאימה בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם, באופן המותאם למידותיכם, תמיכה שלא מפסיקה גם לאחר התקנת המערכת, ולבסוף – אחריות לשנה שתדאג לכך שיש לכם עם מי לדבר גם ביום שאחרי. במילים אחרות – דאגנו להכל, כדי שאתם לא תצטרכו.

בנוסף תמצוא אצלנו באתר את השירותים הבאים:

  • אוטומציה בקווי יצור 
  • אוטומציה לקווי ייצור
  • אוטומציה בקווי ייצור
  • אוטומציה לקווי יצור
  • פיתוח קווי ייצור