השכרת מסופונים לביצוע ספירות מלאי ומצאי רכוש קבוע

בעולם שבו כולם מצפים לתגובות מהירות הכל עכשיו ומייד גם תהליך ספירת המלאי , ספירת המצאי בארגון מחייב תגובתיות מהירה , ביצוע מהיר ובעיקר דיוק ללא פשרות.

עד לפני מספר שנים רבות היו החברות שעדיין ספרו מלאי / מצאי/ רכוש קבוע באמצעות "נייר ועט" אולם דרך זו מייגעת מאד, אורכת זמן רב ובעיקר אינה מדוייקת.

במהלך 10 השנים האחרונות החברות והארגונים הבינו כי ספירת מלאי לוקחת זמן, מנטרלת את פעילות הארגון , מעייפת את העובדים ובעיקר אורכת זמן רב מאד .

חברת בוס דיימקס מציעה פתרון לביצוע ספירת מלאי באמצעות מסופונים , הספירה הופכת להיות מהירה , ממוחשבת ובעיקר תודות לשימוש במסופוני ספירת המלאי מדוייקת ונגישה לכל ארגון.

ביצוע ספירת המלאי באמצעות מסופונים יכולה להיערך הן ע"י רכש מסופונים או על ידי השכרת מסופונים לספרית המלאי לימי הספריה בלבד.

לרוב עורכים את ספירת המלאי עם מסופונים בתום שנה עסקית או בסיום כל רבעון והכל ע"פ צרכי החברה ודרישות רשויות המס במדינה הרלבנטית.

חברות ציבוריות עורכות את ספירת המלאי באמצעות מסופונים מידי רבעון על מנת לשמור על דיוק מלאי בצורה רציפה.

השכרת מסופונים מבית בוס דיימקס מאפשרת ללקוח מצד אחד לבצע ספירת מלאי באמצעות מסופונים ומצד שני להמנע מרכישה של מסופונים שישבו שנה שלמה עד הספירה הבאה ללא שמוש .

מסופונים להשכרה ניתן לקבל במגוון רחב של מערכות הפעלה : WM, CE, אנדרואיד , ומערכות הפעלה רזות אחרות.

כל מסופוני ספירות המלאי הן לרכישה והן להשכרה מגיעים כערכה מלאה כוללת תוכנה לביצוע ספירת מלאי וכן הדרכה מלאה לשימוש במסופון המושכר ובתוכנת ספירת המלאי.

חברת בוס דיימקס לדוגמא מאפשרת ללקוחות שימוש במגוון רחב של מסופונים הן להשכרה והן למכירה ותוכנת ספירת מלאי עשירה המאפשרת ממשק לכל מערכות הקופה, ERP הארגוני של הלקוח וכן תוכנות ספירת מלאי לארגונים גדולים.

ביצעו ספירת מלאי בצורה ממוחשבת ע"י מסופונים הופכת את הארגון לבעל תגובתיות יתרה בכל הקשור למלאי מעדכן , יכולת שליטה על אבדנים, הזמנה של מלאיים מספקים בחו"ל ובארץ והמנעות ממלאי מת בסוף שנה.

שמוש בספירות מלאי עם מסופונים מושכרים מאפשרים לארגון למצוא תקלות או הלימה במלאי החברה בהקדם, לבצע תיקונים וכן למצוא נקודות כשל בניהול המלאי אשר יאפשרו לארגון להשתפר ולנהל את המלאי בצורה יעילה ונכונה.

כיצד נבחר חברה ותוכנה להשכרה לביצוע ספירות מלאי?

ראשית יש למצוא חברה אמינה בעלת שנים רבות של ניסיון בהשכרה של מסופונים ותוכנה לספירת המלאי

חשוב שהחברה אשר משכירה את המסופונים תהיה בעלת יכולת מוכחת של ממשק למערכות הקופה POS של הארגון וכן למערכות הליבה של הארגון ERP.

אמינות, ספירת מלאי נערכת לרוב בתאריכים ממוקדים , החברה אשר משכירה את המסופונים צריכה להיות כזו שיש בידיה מלאי רב של מסופונים ותתחייב לעמידה באספקה במועד של המסופונים לספירת המלאי.

הדרכה, חשוב מאד שלחברה שמכריה את המסופונים יהיה צוות הדרכה מיומן שיאפשר לכם להתחיל את הספירה כך שכל הסופרים יהיו מיומנים לאחר הדרכה איכותית