מגמות בשימוש בממיינות בעולם הקמעונאות – אוטומציה

אוטומציה בעולם התעשייתי אינה חדשה ולאורך שנים רבות ניתן לראות היקף גדול של פרויקטים בעולם ובארץ .

שימוש באוטומציה בתעשייה - במערכי הייצור, מערכי המיון, מערכי האריזה, מערכי המלוי, הדבקת מדבקות ברקוד, בדיקות איכות, איסוף ועוד - הינה הכרח המציאות ואנו רואים כי אם בעבר חברות גדולות בלבד ביצעו השקעות בפתרונות אוטומציה בשנים האחרונות יותר ויותר חברות בינוניות משלבות אוטומציה ומיכון חכם וזאת לצד חברות קטנות אשר הבינו גם הן את שם המשחק – אוטומציה.

עולם הקמעונאות הפך בעשר השנים לעולם דינאמי , מהיר ובעיקר עולם של קניות ומכירות ON LINE המשלבות מכירות של כמות פריטים קטנה עד פריט אחד להזמנה ומצד שני היקף הזמנות גדול .

חברות כגון אמאזון בעולם הפכו לסמן הימני של חדשנות תוך השקעות עצומות באוטומציה , מערך מיון, מערך אריזה אבל זה לא נעצר שם בחברות הענק. בימינו אנו הדבר מחלחל גם לשורותיהן של החברות הבינוניות והקטנות, ועל-ידי כך למעשה מקל על תהליכים אשר קודם לכן ארכו זמן רב יותר.

חשבתם שהכל מתחיל ונגמר בסורק ברקודים? ייתכן ויהיה עליכם לחשב מסלול מחדש, כיוון שסורקי ברקודים הינם אמנם עזרה גדולה בכל נושא המערכים הלוגיסטיים של ימינו, אך אותם קוראי ברקודים מהווים חלק אחד מתוך מערך-גג שלם של פתרונות אוטומציה.

במחסנים לוגיסטיים או כל סוג עסק אשר בבסיסו מערכים לוגיסטיים , הצורך במערכי מיון אוטומאטיים ממיינות SORTER עומד לפתחם של אותן חברות שרוצות לגדול ולהתפתח בעולם מכירות ה ONLINE.

חברת בוס דיימקס מתמחה בתכנון מערכי מיון מתקדמים , ייצור  והתקנה של מערכי מיון בחברות מעולם ה ON LINE תוך בנייה יחודית לצורכי הלקוח TAILOR MADE.

בבניית ממיינת תעשייתית לחברה קמעונאית יש לקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים בבואנו לתכנן את הפתרון המתאים ביותר:

גודל תאי המיון: מעילים, בגדי קיץ דקים, גודל הפריט , משקל הפריט..

מהירות הממיינת : כמה פריטים נדרש למיין בפרק זמן, כמה שעות ביום תעבוד הממיינת..

ממשקים חיצוניים של הממיינת למערכות חיצוניות כגון  WMS של הארגון

כמות התאים הנדרשים למיון : כמות הסניפים/ההזמנות

כמה עמדות של עובדי כפיים ישולבו בממיינת

כיצד יוזנו הפריטים לממיינת : עם/בלי ניילון עוטף, בקרטון סגור, ללא אריזה

ומגוון עצום נוסף של פרמטרים שיחד עם הלקוח נדרש לאפיין באופן יסודי

בניית ממיינת איננה עניין של מה בכך, ממיינת היא לב המערך הלוגיסטי ותקלה בממיינת במרכז הלוגיסטי / הפצה גוררת כמות עצומה של בעיות וחוסר שביעות רצון מצד לקוחות החברה שחווים את העיכובים באספקת ההזמנות שהזמינו.

בקיצור ממיינת איננה עניין לחובבנים , אם תחליטו שתרצו מיינת בוס דיימקס היא הפתרון המוצע לכם .