Put2light - ליקוט באמצעות טכנולוגיה של אור

מנהלים מחסן לוגיסטי בו נדרשות פעולות ליקוט של מוצרים המיועדים למשלוחי הזמנות מקוונות? זה הזמן לדעת הכול על פתרונות הליקוט המוצעים לכם בחברת בוס- דיימקס, החברה המובילה בישראל לאיסוף נתונים אוטומאטיים והטמעת פתרונות תוכנה לניהול מחסנים. Put2light - ליקוט באמצעות טכנולוגיה של אור
 
הצרכנות המקוונת שינתה מקצה לקצה את האופן אנו (כצרכנים) צורכים מוצרים ושירותים כאלו ואחרים מהרשת, ואת האופן בו אנו (כמנהלי אתרי מסחר מקוונים) נדרשים לתפעל את מערך ההזמנות והמחסנים הלוגיסטיים המשמשים אותנו לצורך כך. בעידן האספקה המהירה, המבוסס ברובו על שירותי אספקת המוצרים של ענקיות המכירות המקוונות (אמזון ואיביי), קיימת ציפייה מצידו של הלקוח הסופי לקבלת הפריטים אותם הוא רכש ברשת, במינימום זמן וטעויות, ולכן, כל בעל עסק המפעיל מחסן מכירות לצרכי אספקת מוצרי צריכה שונים אותם הוא משווק אונליין, מחויב לעמוד בסטנדרטים הגבוהים המצופים ממנו מקהל לקוחותיו.

בוס דיימקס מציגים:Put2light מערכת ליקוט מתקדמת הפועלת באמצעות טכנולוגיה של אור

על מנת לאפשר גם לכם, מנהלי מחסנים לוגיסטיים ובעלי אתרי מכירות מקוונות, להתמודד עם הציפיות הגבוהות של קהל הלקוחות בכל הנוגע לאספקה מהירה של המוצרים אותם הם רכשו באתר, אנחנו בחברת בוס – דיימקס, מאפרים לכם ליהנות
ממגוון רחב של פתרונות ליקוט המבוססים על מערכות טכנולוגיה מתקדמות בתחומי מערכות איסוף נתונים אוטומאטיים, פתרונות ברקוד, אוטומציה ו-RFID לשרשרת האספקה.
 
מערכות אלו כוללות בין היתר את Put2light מערכת ליקוט מבוססת סנסורים מוארים המאפשרת ליקוט מהיר והכנסה של הפריט המיועד לתא ייעודי בעגלת הליקוט.
מערכת ה- Put2light מאפשרת לעושים בה שימוש ליהנות ממספר יתרונות מובהקים במסגרת הליך פעולות הליקוט במחסן המוצרים כגון:
• פעולת ליקוט מהירה
• דיוק מרבי מונע טעויות
• מערכת חכמה אשר אינה מצריכה הכשרה מיוחדת לעובדי ליקוט ו/או מחסן- המערכת מבוססת על חושים טבעיים כמו ראייה ולחיצה על כפתור בלבד!
• מערכת מתקדמת המתממשקת לכל מערכות ה-WMS לניהול מחסנים לוגיסטיים
ויתרונות נוספים ההופכים את Put2light למערכת הליקוט האפקטיבית והנוחה ביותר לבעלי מחסנים ומנהלי אתרי מסחר מקוון מכל סוג ובכל סדר גודל של מוצרים המיועדים למשלוח.

בוס דיימקס - פתרונות ליקוט למחסנים לוגיסטיים

חברת בוס-דיימקס העוסקת ומתמחה בהטמעת פתרונות שירות בתחום מערכות איסוף נתונים אוטומטיים, פתרונות ברקוד, אוטומציה ו-RFID לכל סוגי המחסנים למיניהם, מעמידה לרשותכם מגוון רחב של פתרונות ליקוט המבוססים על היכרות מעמיקה עם צרכי ניהול המחסן המודרני. לצד מערכות הליקוט מסוג Put2light, תוכלו למצוא בחברת בוס-דיימקס, גם עגלות ליקוט משולבות מחשוב. עגלות אלו מיוצרות על ידי החברה משלב התכנון והתאמתן לצרכי הלקוח ועד לשלבי אספקת עמדות טעינה למצברי העגלות ברמת בטיחות גבוהה המבטיחה עמידות ויעילות לאורך שנים. עגלות ליקוט אלו מיוצרות בהתאם לתקני ISO קפדניים והם מותאמים באופן פרטני לכל מרכז הפצה ומחסן לוגיסטי בכל סדר גודל.
 
בנוסף, חברתנו מתמחה בהתקנתם של מסופונים לכלי שינוע שונים כגון מלקטות ומלגזות הנדרשים בין היתר במחסנים לוגיסטיים ומרכזי הפצה. מסופונים אלו מיוצרים על ידי מיטב היצרניות בתחום והם מסופקים עם מערכת בולמי זעזועים מקורית ומתקני עגינה מקוריים המאפשרים שרידות גבוהה של מערכות המסופונים הממוחשבות. מערכות אלו הם למעשה מחשבים מוקשחים ועמידים המותאמים לצרכי העבודה הניידת, כאשר כל נתוני המסופונים מועברים ONLINE למערכת התכונה העיקרית המותקנת במערכות המחשוב של המחסן הלוגיסטי/מרכז ההפצה, וכל זאת באמצעות תקשורת אלחוטית או סלולורית.

פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול מחסנים לוגיסטיים ומרכזי הפצה

כל אחד מהפתרונות המוצעים לכם על ידי חברת בוס-דיימקס בתחום הליקוט, מבוסס על פתרונות תוכנה מתקדמים המיועדים לצרכי ניהול מחסנים לוגיסטיים ומרכזי הפצה בכל סדר גודל. מערך התוכנה הפועל בחברת בוס-דיימקס, מאפשר לכם ליהנות מפתרונות תוכנה מגוונים בשפות תכנות מתקדמות, וכל זאת תוך התאמה מלאה של התוכנה לצרכי הלקוח.
 
אחד מאותם פתרונות תוכנה המוצעים לכם בחברת בוס-דיימקס, היא מערכת ממוחשבת לניהול מחסנים הידועה בשם: WMS (WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM) אשר פותחה ויוצרה על ידי חברת INFORMATICS MANTIS הבינלאומית. מערכת ה-WMS היודעת בין היתר להתממשק למערכת ליקוט מסוג Put2light, הינה מערכת מתקדמת מסוגה לניהול מחסנים לוגיסטיים, כאשר בין יתר התהליכים האוטומטיים אותם המערכת יודעת לספק תוכלו למצוא: קליטת מוצרים למלאי מספקים שונים, פיזור המלאי למקומות אחסון שונים, ליקוט מוצרים לספקים שונים, אריזה, ניהול מוצרים לצרכי שילוח, ספירות מלאי ו/או רענון מלאים (אפקטיבי במיוחד למחסנים בהם מתבצעת גם פעולת החזרת מוצרים). כמו כן, מערכת ה-WMS משלבת בתוכה מחולל דו"חות באמצעותו ניתן ליצור דוחות מעקב שוטפים בקלות ובמהירות.
 
השילוב בין תוכנת ה-WMS לניהול המחסן לבין מערכות Put2light, מבטיח גם לכם פעולת ליקוט מהירה, יעילה ומדויקת, וכל זאת תוך חיסכון במשאבים וייעול משמעותי של תהליכי הליקוט לצורך אספקה מהירה של המוצרים לקהל הסופי.
 
רוצים לדעת יותר על הפתרונות השונים המוצעים גם לכם בחברת בוס – דיימקס לצרכי ניהול מחסנים לוגיסטיים? צרו קשר עוד היום עם נציגי השירות שלנו בטלפון 03-9542000