אוטומציה ורובוטיקה של שרשרת הפצה ורשתות ייצור

אוטומציה בחברת בוס דיימקס באה לידי ביטוי בעיקר במע
בוס – דיימקס BOS DIMEX , הינה חברה מובילה בתחומה הפועלת בשוק הישראלי למעלה מ-26 שנה. שירותי החברה מתמקדים בתחומי מערכות איסוף נתונים אוטומטיים והטמעת פתרונות ברקוד לצד פתרונות באמצעות טכנולוגיית RFID, וזאת לצד פתרונות אוטומציה המיושמים באמצעות חטיבת האוטומציה והרובוטיקה הפועלת בחברה. היצע הטכנולוגיות המתקדמות לצד השירותים המוצעים על ידי עובדי החברה, מעמידים את חברת בוס - דיימקס, בשורה אחת עם החברות המובילות ביותר בעולם בתחום, אשר נועדו לצרכי הוזלת הייצור ושרשרת ההפצה וזאת באמצעות תכנון מוצרים וטכנולוגיות המותאמים באופן פרטני לצרכי הלקוחות. 

אוטומציה ורובוטיקה - מספר מילים מקדימות על התחום

מדובר בטכנולוגיה הנעזרת במכשור מכני או אלקטרוני לצרכי ביצוע פעולות ללא מגע יד אדם. תחום זה מלווה את ההיסטוריה האנושית מאז המאה ה-18, כאשר המהפכה התעשייתית התאפשרה עקב המצאתן של מכונות אוטומאטיות אשר אפשרו ייצור המוני של מוצרי תעשייה שונים. התחום המשיך להשתכלל לאורך השנים וכיום הוא משלב בתוכו את תחום הרובוטיקה המאפשר למעשה השגת שליטה מלאה על מכשור אוטומאטי, כאשר הרובוט יודעים לזהות תקלות שונות המחייבות עצירה מוחלטת של קו הייצור וזאת לצד רובוטים אשר פותחו ותוכנתו לצורך ביצוע משימות ומטלות שונות המתממשקות עם תחום אוטומציה.
 
הטכנולוגיות והשיטות מיושמות במגוון רחב של תחומים, החל מתחום התעשיות האוטומטיות, דרך תחום התעשייה הכימית ועד לתחומי ביטחון ותחום חקר החלל. בתחום התעשייתי, השימוש במכשור רלוונטי מיושם בעיקר בקווי יצור אשר נועדו להרכיב מוצרים שונים, כאשר המכשור המתקדם והרובוטי מחליף למעשה את הצורך במגע אדם בקו הייצור, ובכך, תחום זה מאפשר חסכון בכוח אדם לצד דייקנות בפעילות של רובוטים.

פתרונות אוטומציה ורובוטיקה במקום אחד

חברת בוס - דיימקס המתמחה בהתאמה והטמעה של פתרונות שונים המיועדים לצרכי ייעול תהליכים לוגיסטיים ולצרכי ייעול ובקרה של שרשרת הפצה ורשתות ייצור, מאפשרת לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של טכנולוגיות מתקדמות המיועדות לצרכי הוזלת הייצור וחיסכון במשאבים.
 
פתרונות אלו מוצעים לכם באמצעות חטיבת אוטומציה ורובוטיקה הפועלת בחברה, כאשר בין יתר הפתרונות המוצעים לכם על ידי עובדי החטיבה תוכלו למצוא:
• ייעוץ מקצועי ורחב היקף בכל הנוגע לתכנון וייצור של קווי הרכבה, מכונות ומתקנים שונים המיועדים לשרשרת ההפצה ורשתות הייצור
• ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לפיתוח והטמעה של טכנולוגיות מכאניות כאלו ואחרות
• ליווי מקצועי לאורך כל שלבי פיתוח מוצרים כאלו ואחרים
• התאמה מקצועית מלאה של פתרונות תוכנה לניהול מחסנים, שרשרת הפצה ורשתות ייצור
 
פתרונות נוספים המוצעים על ידי החברה במסגרת התמחותה בתחומי איסוף נתונים אוטומאטיים והמטעה של תוכנות לניהול שרשרת הפצה ולוגיסטיקה. שירותי החברה מאפשרים גם לכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים להטמעת מערכות אוטומציה ורובוטיקה של שרשרת הפצה ורשתות ייצור, וכל זאת במסגרת מערך השירותים הכולל של חברת בוס - דיימקס.

מגוון רחב של פתרונות תוכנה במקום אחד

פתרונות האוטומציה והרובוטיקה המוצעים לכם מבוססים בין היתר על מערך התוכנה של החברה המספר פתרונות תוכנה מגוונים בשפות תכנות מתקדמות, וכל זאת תוך התאמה מלאה של התוכנה למערכות של בית העסק.
בין יתר פתרונות התוכנה המוצעים לכם בחברת בוס –דיימקס, תוכלו למצוא:
• WMS SYSTEMS- תוכנה לניהול מחסנים
• מערכת POD – תוכנה המיועדת לצרכי התייעלות מובהקת בתהליך הספקת הזמנות
• BOS ID- פלטפורמת תוכנה ליצירת יישומי איסוף נתונים
ופתרונות תוכנה נוספים המוצאים לצרכי לקוחותיה בכל ענפי התעשייה, הקמעונאות ועוד.

חברת בוס דיימקס - זוכת פרס החדשנות של ארגון המחקר הבינלאומי פורסט & סילבן

חברת בוס דיימקס, זכתה לפני מספר שנים בפרס החברה היזמית של ארגון המחקר הבינלאומי "פורסט & סילבן". פרס יוקרתי זה ניתן לחברות שונות מסביב לעולם המציעות הישגים יוצאי דופן וביצועים מתקדמים במגוון רחב של תחומים. במסגרת הענקת הפרס, ציין, ראמן מונגה, מנהל המחקר של פורסט & סילבן בתחום הזיהוי האוטומטי כי "חברת בוס מציגה רעיונות מצוינים המסייעים ללקוחותיה למקסם את התהליכים בארגון ובכך לבצע החלטות עסקיות טובות יותר, ולכן, פרס זה מוענק לחברה כהוקרה על המיקוד יוצא הדופן של מוצריה החדשניים".
 
כאחת מהחברות המובילות ביותר בתחומה, חברת בוס – דיימקס, מאפשרת גם לכם ליהנות מהפתרונות המתקדמים ביותר בכל תחומי איסוף נתונים והטמעות פתרונות אוטומציה ורובוטיקה המבוססים על תחום הזיהוי האוטומאטי. לרשות החברה, מערך שירות המורכב מכ-70 עובדים ובהם: מהנדסי תוכנה, מהנדסי תעשייה וניהול, טכנאים ועוד. פתרונותיה של החטיבה לאוטומציה ורובוטיקה של חברת בוס - דיימקס, מיועדים לצרכי ייעול תהליכים לוגיסטיים ולצרכי ייעול ובקרת רצפת הייצור.

אוטומציה בחברת בוס דיימקס 

 
 
לפרטים נוספים בנושא ולהיכרות רחבה עם כל מוצרי ושירותי החברה, ניתן ליצור קשר ישיר עם נציגי החברה במייל: sales@dimex.co.il