תוכנת עיצוב תוויות - להפקה ועיצוב תוויות ברקוד

תוכנת עיצוב תוויות - להפקה ועיצוב תוויות ברקוד

תוכנת ברקוד

על כל מוצר בעולם היום ניתן למצוא ברקוד- המדבקה עם הקווים שהקופאית או המוכר מעביר ליד הקופה עם מסופון שמעביר את פרטי המוצר והמחיר למחשב ובאמצעותו ניתן ליצור את החשבון הממוחשב ולהדפיס בסיום הרכישה חשבונית ללקוח.
 
פעם אף נהגו למכור כך מוצרים, ניתן להניח שעבודת המכירה הייתה הרבה יותר מורכבת ומסובכת וכמובן גם הרבה פחות מדויקת מזו הקיימת כיום בזכות שיטת הברקוד.

תוכנת עיצוב תוויות - למה יש בכלל ברקודים על מוצרים?

ברקוד/קוד קווים בעברית מאפשר לספרות או אותיות לקבל ייצוג באמצעות קווים ישרים שמקבילים זה לזה ומוטבעים באמצעות מדבקה על מוצר ומכילים בתוכם מידע רלוונטי הקשור למוצר כמו המחיר שלו, משקל, שם המוצר , יצרן וכד'. שיטת הברקוד הומצאה בשנת 1971 עבור חברת IBM במטרה לאפשר ייעול לעבודה במקומות בעלי מספר רב של מוצרים כמו חנויות כל בו גדולות וספריות. מאז במהלך שני העשורים הלכה השיטה והתרחבה כך שכיום לא ניתן כמעט למצוא עסק המוכר מוצרים , אפילו אם מדובר בחנות קטנה שלא עושה שימוש בשיטת הברקוד להעברת מוצרים בקופה הרושמת.

ייצור הדפסה והטבעת ברקודים באופן עצמאי

בחברות יצרניות נהוג לייצר ברקודים ולהדביק אותם על גבי המוצרים בטרם הם נשלחים לקמעונאים ולסוחרים, באמצעות תוכנת עיצוב תוויות. הברקודים המסונכרנים למחשב המרכזי המנהל את המלאי בחברה מסייעים לבקרה על המוצרים. בחנויות וחברות קטנות המייבאות מוצרים ממספר ספקים בעלי ברקודים שונים לעיתים נהוג לייצר ברקודים עצמאית ולהדפיס אותם בחנות וכך לשמור על הסדר והשליטה במידע בחנות הספציפית.
 
לצורך כך ניתן לרכוש את כל הציוד הרלוונטי להפקת ברקודים באופן עצמאי – הן אם מדובר בחברה או תעשייה גדולה בה יהיו מדפסות ברקוד תעשייתיות ובין אם מדובר בחנות קטנה בה ניתן יהיה למצוא מדפסת ברקוד שולחנית או אפילו מדפסת ברקוד ניידת שמשמשת סוכני שטח שליחים וכד'.
לכל מדפסת תוויות ומדבקות ברקוד תואמות שעליהן יודפסו הברקודים הרלוונטיים לכל חברה.

תוכנת עיצוב תוויות - להפקה ולעיצוב

על מנת להפיק את הברקודים/ Rfid  ולהצליב אותם עם המידע הרלוונטי לחברה, יש לעשות שימוש בתוכנת עיצוב תוויות ייעודית בשם BAR TENDER שבאמצעותה גם מוזן המידע הרלוונטי לכל מוצר וגם ניתן לו מספר ברקוד שבהמשך יודפס גם באמצעות התוכנה על גבי המדבקה בגודל וברוחב שיקבעו מראש ואותן ניתן יהיה להדביק למוצרים.
 
השימוש בתוכנת ברקוד ייעודית טובה לאורך כל השנה יקל על מלאכת ספירות מלאי והשליטה עליו בחברה לא רק לפני ספירת המלאי השנתית אלה בכל שלב ושלב בו יידרש לבצע דוח מלאי או בדיקה.
 
ככל שמערכת הברקודים בחברה והתוכנה יהיו עדכניות יותר, כך המעקב אחרי המוצרים והמלאי תאפשר לכם לנהל אותו ביעילות ובדיוק גדולים יותר וכמובן לחסוך כסף רב. אחת מהתוכנות המתקדמות ביותר היא תוכנת ביעף שמאמצעותה ניתן לעצב ברקודים שונים בצבע וגודל עם/בלי לוגו החברה ולכלול מידע רב אודות מוצרים. כמובן גם לעצב את המדבקות לברקודים בהתאם לגדלי המוצרים ולהתאים להם מדבקות מתאימות.
 
השימוש בתוכנה פשוט ונוח אך ניתן לקבל הסברה והדרכה לשימוש בתוכנה ע"י המומחים המנוסים שלנו וכמובן לקבל ייעוץ והכוונה לגבי כל המוצרים הנלווים שבהם תוכלו לעשות שימוש לייעול העבודה שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא להקליק