סוגי המדבקות והתוויות עבור ספירת המלאי וחשיבותם

סוגי המדבקות והתוויות עבור ספירת המלאי וחשיבותם
ספירת מלאי הן צמד מילים שמשום מה הרבה מאוד בעלי עסקים חוששים ממנו כמו שאנשים רגילים חוששים מרופא שיניים.
האמת הפשוטה היא שכמו שנוהגים לצחצח שיניים פעמיים (לפחות) ביום או אחרי כל ארוחה ויש מי שגם עושה שימוש בשטיפת פה או בחוט דנטלי וכד' כך גם בניהול המלאי ברגע שעובדים ומטפלים נכון לאורך כל השנה, הספירה בסוף השנה לצורך הגשת הדוח נעשית פשוטה קלה והרבה פחות מאיימת.
קיימות מספר שיטות רווחות ומקובלות שבעזרתן חברות רבות מבצעות את ספירת המלאי בעסק שלהן. כמובן שבמידה ובארגון שלכם מוטמעת מערכת חכמה לניהול מלאי מסוג wms (תוכנה לניהול מחסנים), שיכולה לשמש כבסיס מצוין לכל ארגון לניהול המלאי באופן שוטף לפי הפרטים אודות נתונים שמוגדרים ע"י כל לקוח בהתאמה אישית. התקנה של תוכנה כמו wms (תוכנה לניהול מחסנים)
תאפשר שליטה מלאה אחרי כל הפעולות שמתבצעות בסחורה בכל מקום במחסן או בנקודות המכירה השונות. אין ספק מדובר בגישה המתקדמת ביותר הקיימת כיום לניהול המלאי בארגונים והיא מומלצת. אך במרבית החברות והארגונים היא עדיין לא מוטמעת והשימוש הבא הנפוץ ביותר הוא ניהול המלאי באמצעות ברקוד.

 תוויות ומדבקות ברקוד

 
קיימות מספר אפשרויות להפקה והדפסת מדבקות שסורק ברקוד יוכל לקלוט והן מופיעות על גבי המוצרים שלכם מה שיאפשר לכם להתאים ציוד שקיים אצלכם בחברה לטובת הדפסה של מדבקות שיתאימו גם לסוג המוצרים וגם לסוג סורק ברקוד שאתם עושים בו שימוש.
 

מדבקות A4

ניתן להדפיס את המדבקות על גבי דפי A4 באמצעות מדפסת רגילה. המדבקות מגיעות בגודל המתאים וחתוכות באופן שמאפשר הדבקה מהירה ופשוטה.
זו אפשרות שמתאימה לרוב למקום שלא עושה שימשו בכמות גדולה מאוד של מוצרים. לדפים הללו ניתן לצר גם מדבקות שקופות שניתן להדביק על גבי ההדפסה במטרה לשמור עליה שלא תדהה לאורך זמן.
 

מדבקות ותוויות בגליל

 
קיימות מדבקות ותוויות המגיעות בגליל שניתן להזמין בגודל ובעובי שונים ומתאימים לסוגים שונים של מדפסות. המדבקות הללו מתאימות לחברות שבהן נעשית עבודה שוטפת גדולה של קבלת מוצרים.
 

הדפסת מדבקות ייעודית בהזמנה

 
בנוסף ניתן להדפיס מדבקות ברקוד ייעודיות שכוללות גם לוגו וטקסט רץ ולהזמין אותן בהתאם לאקסל שכולל או לא כולל מקט"ים או מספר רץ וכד'. השימוש הזה יעיל בחברות שבהן אין מדפסות ואין מי שיכול לטפל בהדפסה ובהפקה של ברקודים באופן שוטף.

 
מדבקות Rfid, תגי RFID

 
המדבקה שבה מצוי שבב המכיל נתונים משלב הייצור ועד לשלב האספקה ואינם מצריכות שימוש בברקודים ובסורקים אלא משדרים את הנתונים באמצעות שדרים שממוקמים על המדפים ישירות למחשב הראשי של מנהל המלאי או המחסן. יש אפשרות לרכוש מדפסת ייעודית להדפסה ישירה על המדבקות, וממש בדומה לברקוד, לכל מדבקה יהיה את המספר הייחודי שלה.

בנוסף לכל סוגי המדבקות ניתן לרכוש מבחר מוצרים משלימים מסורקים מסופונים מדפסות ושירותים נוספים. ואת הכל ניתן למצוא בקלות בקליק