מדפסות מדבקות ברקוד ורדידים Ribbones

מדפסות מדבקות ברקוד ורדידים Ribbones
ברקוד ממלא את חיינו גם אם אנחנו לא יודעים או מודעים לזה על כל מוצר ומוצר בחיינו מופיע ברקוד וככזה הוא נסרק ומשדר מידע לכל מי שמנהלים אותו עד לרגע שיסרק.
שיטת העבודה עם ברקודים שינתה את פני הצרכנות העולמית. ואמנם המגמה הקיימת הנוכחית היא להתקדם אפילו יותר ולעבור לשיטת סריקה שלא מצריכה שימוש במסופונים או ברקודים כלל עדיין מדובר בתהליך יקר שלחברות מסוימות לא בהכרח יתאים בשלב הזה. למרות זאת ברוב המקרים כל מדפסת מדבקות ברקוד / מדפסת העברה טרמית חדשה שתזמינו כפי הנראה תכלול גם את היכולת להתאים ולהפיק תגים חכמים ותוויות משולבות כך שתוכלו גם להמשיך להפיק מהן ברקודים בשיטה הקיימת וגם לעבור בהדרגה להליך המתקדם שיהיה לבסוף בלתי נמנע.
השימוש בברקודים ברמת שליטה מקומית שלכם מצריך אתכם להיות מסוגלים להפיק את מדבקות הברקוד עבור המוצרים שלכם בעצמיכם.
לצורך כך הכלים הדרושים לכם יהיו בראש ובראשונה מדפסת מדבקות ברקוד הפעולת בטכנולוגיית העברה טרמית.
מדפסת ברקוד
 
בשונה ממדפסות ניר רגילות למדפסת מדבקות ברקוד שימוש אחד ויחיד. רוב המדפסות יתבססו על טכנולוגיה של העברה טרמית או בטכנולוגיה של הדפסה ישירה. DIRECT THERMAL
המדפסות השונות יאפשרו לכם הדפסה ברוחב נייר/ תווית שונה, רזולוציית הדפסה שונה, שימוש בכרטיס רשת מובנה וסכין חיתוך מובנה למדבקות ברקודים.
בנוסף המדפסת צריכה גם להתאים לכמות והיקף המדבקות שיש להפיק בפרק זמן נתון – קיימות מדפסות תעשייתיות או מדפסות שולחניות ואף ניידות מבוססות תקשורת BLUETOOTH.
לכל אחת מהמדפסות יתרונות ואפשרויות שונות וחשוב מאוד להתאים את המדפסת לצרכים הספציפיים של החברה שלכם.
מוצרים מתכלים
 
 
למדפסות הברקודים יתווספו חומרים נוספים שתידרשו להזמין ולחדש מעת לעת לפי הצורך. מדבקות /תוויות /נייר מדבקות , מדבקות שקופות להדבקה על מדבקות הברקוד לצורך הגנה מפני דהייה וקריעה של מדבקת הברקוד על גבי המוצר, רדידי דיו RIBBONES שונים ומגוונים שניתן להתאים לשימושים שונים של ברקודים , סוגי נייר. ניתן להתאים רדיד דיו מסוג Wax למדבקות נייר, או רדיד מסוג Resin שיתאים יותר למדבקות מפוליאסטר וחומרים נוספים, רדידי דיו עמידים לאלכוהול שמתאימים למדבקות פלסטיות שדורשת עמידות גבוהה לחומרים שונים.
וכמובן רדיד דיו צבעוני או שחור בגלילה In או בגלילה Out בהתאם לצורך.
חברת בוס דיימקס מובילה בתחום ניהול המלאי האולטימטיבי ומייעצת לחברות רבות בנאמנות מזה שנים רבות. כחברה מובילה אנחנו עובדים עם החברות היבואניות המובילות בענף כגון ZEBRA, HONEYWELL, DATAMAX, INTERMEC ,GODEX, TSC ומייבאים עבורכם את המוצרים העדכניים הטובים ביותר שלהן
חברת בוס דיימקס מבצעת חיתוך וייצור של רדידי הדיו במפעל שלה בראשון לציון ותתאים לכל לקוח את החומרה אופטימאלי, המידות האופטימליות שלך רדידי הדיו RIbone וכל זאת במהירות וברמת גימור ואיכות גבוהה מאד.
נשמח לייעץ ולענות גם לכם על כל נושא ושאלה ולאפשר לכם לנהל את המלאי בצורה יעילה מהירה ומדויקת. כל מה שנדרש מכם זה רק להקליק