התאם מסופון לצרכים שלך!

התאם מסופון לצרכים שלך!
בכל סביבה תעשייתית נייחת או ניידת מסופוני ברקוד אלחוטיים משמשים בצורה שוטפת עובדים במגוון תחומים רבים בניהם: מכירות שטח, טכנאי שטח, שומרים, אנשי פיקוח וסיור, אנשי כוחות ביטחון, וגם מחסנאים, אנשי תפעול בשלב רצפת ייצור, פועלי אריזה או דיווח וכמובן מוכרים בחנויות שונות ועוד.
לקוחות פונים אלינו לא מעט בשאלה כיצד להתאים את מסופון ברקוד מוקשח עבור העסק שלהם.
 

למה צריך להתאים את המסופון?

כמו בהתאמה של כל מוצר גם בהתאמת מסופון- מסופון יש צורך לבצע אפיון ובדיקה של תנאי העבודה והצרכים- הסביבה הפיזית , באיזה אמצעי תקשורת החברה עושה שימוש – אלחוטית, סלולארית. האם יש לחברה תוכנות או דגשים נוספים שהמסופונים צריכים לקלוט כמו למשל קריאה של תגים חכמים RFID או NFC , באיזה אופן הכי יעיל למי שיעשו שימוש במסופון לעבוד- יתכן באמצעות מערכת של אנדרואיד או לחלופין מערכות, WM, window s.IOS APPLE ופרמטרים נוספים שקשורים לתכנים הפיזיים של המוצר כמו למשל האם הוא נתון לסכנות נפילה , סביבת עבודה קשה וצריך להיות כמה שיותר מאובטח וכד'.
בנוסף יש לבדוק מבעוד מועד האם יש להתקשר ליחידות ניידות נוספות לדוגמא מדפסת BLUE TOOTH ניידת , קוראי כרטיסים מגנטיים , מדי נפח ניידים ועוד..
חשוב להבין כי התאמת המסופון בצורה טובה תסייע לכם להעביר את הנתונים הנחוצים לכם למערכת הניהול של המלאי או רצפת הייצור ומטרתו המרכזית של המסופון היא לסייע לכם בכל תהליך העברת הנתונים למערכת המרכזית בצורה מהירה נוחה ומדויקת.
 

סוגי מסופונים

 
קיימים סוגים רבים של מסופונים מוקשחים משולבי קוראי ברקוד שמיוצרים ע"י חברות מתקדמות ומובילות ובניהן ,ZEBRA , HONEYWELL, BLUEBIRD, M3MOBILE, UNITECH, POINT MOBILE שמאפשרים קריאת ברקוד חד ממדית D1 , דו ממדית D2 קריאת כרטיסים מגנטים ועוד מבחר גדול של אביזרים לטעינה ולהתקנה בכלי שינוע שונים או רכבים.
אחד מהמסופונים הפופלואריים והמבוקשים ביותר הוא ללא ספק honeywell ct50 - מסופון מחשב כף היד המוקשח
HONEYWELL CT60  הוא בעצם אותו המכשיר בדיוק – והוא משרת בנאמנות כל מי שנדרשים לעבוד מחוץ לתנאי המשרד בתנאי חוץ. שליחים, בלדרים,/שליחים אנשי מכירות, טכנאי שטח, תועמלנים רפואיים וכד'. מדובר במכשיר שנראה כמו טלפון סלולרי אך מוקשח. ניתן להפעיל אותו באחת משתי מערכות הפעלה או של מיקרוסופט של windows mobile או של אנדרואיד מבית Google – יתרון משמעותי במקרה שבהם אתם מתעדתים לעבור מערכת הפעלה – מדובר במסופון היחיד שמאפשר מעבר בין מערכות הפעלה.
למוצר CT50 מספר תצורות בהן ניתן להזמין אותו- הוא יכול לכלול סורק ברקוד מבנה Wlan או GSM או שהוא יכול לפעול באמצעות Bluetooth דור 4 ועוד.
זהו מסופון שבאמצעותו ניתן לבצע גם ספירות מלאי בחברות וכמובן לעבוד באמצעותו גם בחנויות או משרדים שדורשים עבודה נייחת. הוא נוח לשימוש ומתחבר לכל המערכות המרכזיות שתבחרו בקלות מה שיכול לפשט מאוד את העבודה שלכם בעסק.
חברת בוס דיימקס היא החברה המוסמכת בישראל של חברת Honeywell המעולה שבבעלותה DATAMAX ו- INTERMEC, VOVOLECT, וכובשת במהירות את תחום מסופוני כף היד בהצלחה גדולה בעקבות הניסיון והוותק שלה בתחום איסוף הנתונים.
כחברה שמתמחה בהתאמה של מסופונים וסיוע לניהול מלאי וספירות מלאי בחברות רבות מזה שנים נשמח לייעץ גם לכם כיצד ובאיזה מסופון כדאי לכם לעשות שימוש בעסק שלכם.
חברת בוס דיימקס הינה היחידה בישראל שמתפעלת מעבדת שרות מתקדמת מוסמכת של HONEYWELL ו ZEBRA מה שמאפשר רמת שרות גבוהה ומיידית ללקוחות .
כל מה שתצטרכו לעשות הוא להקליק ואנחנו נעשה את היתר.