מסופוני אנדרואיד סלולאריים ואלחוטיים

מסופוני אנדרואיד סלולאריים ואלחוטיים
אין ספק שהניידות היא שם קוד בכל מה שקשור לחיים המודרניים וכמובן שלכל מה שקשור לעבודה יעילה.
 
ככל שהקדמה הטכנולוגית פוגשת את התעשייה העבודה הפיזית הקשה והסיזיפית הופכת להיות ממוחשבת וקלה לתפעול ותובענית מאד בנושא זמני תגובה , כולם רוצים כאן ועכשיו ON LINE.
 
כל בעל חנות או מחסן יודע לומר שהתקופה הקשה ביותר בשנה היא התקופה בה מתקיימת בעסק ספירת מלאי. מדובר במקרים מסוימים בהשבתה מוחלטת של כוח עבודה זמין ושל המערכות השונות מה שמאוד מקשה על ההתנהלות השוטפת של העסק.
 
כדי לנהל מלאי בצורה ממוחשבת ומסונכרנת למסד הנתונים בארגון יש צורך בקורא ברקוד. בעבר קוראי הברקוד היו צמודים לקופה ואילצו הגעה לנקודה מסוימת על מנת להעביר אותם ולקבל עליהם את המידע.
 
לא זאת ועוד המסופונים מבוססי אנדרואיד מאפשרים עבודה מרוחקת גם במהלך השנה כולה ומאפשרים שילוב פעילויות לוגיסטיות כגון: ספרית מלאי, העברה בין איתורים, קבלת מלאים מספקים ומשלוחים, אריזה וסימון ועוד..
 
המעבר לשימוש במסופון נייד HAND HELD MOBILE הפך את השימוש במסופונים או מחשבי כף יד מוקשחים RUGGED PDA לכזה שבאמצעותו ניתן לעבור עם ליד המוצרים במיקומם על המדפים במחסן או בחנות ולא להזיז אותם מהמדף כלל.
 
בשנים האחרונות משווקים פתרונות רבים לייעול השיטה לניהול מלאי , עקיבות המלאי ואחסון באופן במרכזים לוגיסטיים ומחסנים והם מתייעלים בקצב מהיר ממש כשם שמערכות MOBILE מתעדכנים ומשתכללים משנה לשנה.
 
החיבור בין מסופון תעשייתי MOBILE HANDHELDS למערכות הפעלה של הטלפונים החכמים מסוג אנדרואיד או Apple RUGGED PDDA הייתה רק עניין של זמן, אך מעת שהיא מתאפשרת ניתן לעדכן אותה בקלות ולשפר את כל המערך הארגוני של החברה, להקל על העובדים ועל העבודה עצמה ולקבל כמה שיותר נתונים אמתים בזמן אמת על המוצרים , על המלאי, על המחסן המיקום והתפוקה משלוחים וכיוב,.
 
חברת בוס דיימקס BOS DIMEX שמה לעצמה למטרה להיות בחוד החנית של הטכנולוגייה והקדמה ולהציע את הפתרונות המתקדמים והיעילים ביותר לכל לקוחותיה. בחברה שלל מוצרים ברקוד שמיוצרים ע"י חברות מובילות ומסוגלים להתממשק לכל מערכות בקרת הנתונים , AIDC, Wms – תוכנה לניהול מחסנים וכמובן למסדי הנתונים והכל ב ON LINE.
 
אין כמעט אדם שלא יודע להפעיל את הטלפון החכם ומסיבה זו השימוש במסופוני אנדרואיד סלולאריים לא דורשת כמעט לימוד והדרכה, והיא קלה מאוד לשימוש ולתפעול ממש מהרגע שבו היא מותקנת בארגון.
 
הקלות בשימוש של קוראי ברקוד מתקדמים בשילוב עם תוכנות חכמות שמתקשרות עם המערכות השונות בארגון יוכלו לשנות את כל תהליכי העבודה בארגון, לפשט אותם ולהקל על העובדים ועל המנהלים להשיג את הייעדים והמטרות שכל חברה שמה לעצמה.
נשמח להציע לכם ליווי וייעוץ בבחירת מכשיר המסופון מבוסס אנדרואיד RUGGED PDA והמערכות התומכות שיתאימו לצרכים ולהעדפות שלכם בכל עת כולל אביזרים נלווים כגון ידית אחיזה, מטענים מכל הסוגים, וקשיחות שתתאים לצרכי הארגון שלכם.