יוניליוור

יוניליוור הבינלאומית היא אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם עם היקף מכירות של מעל 50 מיליארד יורו בשנה המייצרת ומשווקת מוצרים מתחום המזון, הטיפוח האישי והביתי ביותר מ 100 מדינות ברחבי העולם. יוניליוור
יוניליוור ישראל היא חברת מוצרי הצריכה הרביעית בגודלה בישראל, הכוללת בתוכה את תמ"י בסטפודס לשעבר (100%) וליוור (100%), ומותגיה הבולטים הם Dove, פינוק, בדין, Cif Fantastik, תלמה, Knorr, קליק, בייגל את בייגל, ליפטון ועוד.
חברת יוניליוור החלה לעבוד עם חברת דיימקס באמצע שנת 2004.
יוניליוור בחנה תחליפים למסופוני ה SL960 שהגיעו ל End Of Life ופנתה לחברת דיימקס הידועה כמובילה בתחום.
החל מפגישת ההכרות במשרדי דיימקס ועד היום נהנית יוניליוור משיתוף פעולה פורה עם חברת דיימקס.
חברת יוניליוור בחרה לעבוד עם מסופוני סימבול MC9060 המשמשים אותה הן מול מערכות ה AS400 והן מול הסאפ.
יוניליוור נמצאת בשלבי הטמעה של סאפ גירסה 4.7 יוניקוד (הראשונים בארץ) וכחלק ממודול PP הוטמע באתר ליוור תהליך המבוסס על ציוד סימבול MC9060, וקוראי ברקוד תואמי מקלדת Intermech Sybre 1400.
באתר ליוור מיוצרים מותגי הטואלטיקה והדרגנטים (פינוק, בדין, סיף וכדומה). חברת דיימקס ליוותה את כל שלבי היישום מסקר האתר ועד לליווי בעליה לאויר (1.1.05). תוך כדי התהליך התמודדו מומחי דיימקס עם אתגרים רבים ועמדו בהצלחה בכולם.
לאחר ישום מוצלח זה חברת יוניליוור תמשיך ותיישם את הסאפ בצורה דומה באתר צפת (היכן שמיוצר שוקולד קליק), באתר חיפה (היכן שמיוצרים מיונז תלמה, בלובנד וקנור) ובאתר ערד (קורנפלקס).


במקביל עובדים ביוניליוור עם מסופוני סימבול MC9060 ומסופוני מלגזה DLOG בהצלחה מול מערכות BPCS ו WHM שעובדות על ה AS400.
שני המרכזים הלוגיסטיים בחיפה ובקרית שדה התעופה משתמשים במסופונים ידניים סימבול בלבד ונמצאים בשלבי מעבר למסופוני מלגזה DLOG.
נכון להיום חברת דיימקס נותנת ליוניליוור שירות בכל תחום ה RF (מסופונים – גם ציוד חדש של סימבול וגם ישן של טלזון, מסופוני מלגזה – גם ציוד חדש של DLOG וגם ישן של טרפיקום וקוראי ברקוד).
חברת דיימקס חושפת את יוניליוור למוצרים חדשים ולטכנולוגיות חדשות השימושיות הן מבחינת ייעול תהליכים והן מבחינת שיפור אבטחת המידע.
יוניליוור מצאה בדיימקס שותף אמיתי העוזר לה בתחזוקה השוטפת ובאתגרים החדשים. צוות העובדים בדיימקס מפגין מקצועיות, שירותיות ואכפתיות ואני כמנהל מחלקת תשתיות כמו גם האנשים בשטח נהנה מאוד לעבוד איתם.


רון גסטר מנהל מחלקת תשתיות – יוניליוור ישראל