קורא ברקוד

קורא ברקודים

איך לבחור קורא ברקודים?

לא מעט עסקים וחנויות עושים שימוש במכשיר הנקרא קורא ברקוד. מכשיר זה הוא בעל יתרונות רבים לעסק שכן באמצעות אותו קורא ניתן לייעל את העבודה. הקורא שנקרא גם סורק ברקוד, סורק את הפריטים באמצעות זיהוי הקוד הדיגיטלי הנמצא על הפריט. קוראי ברקוד מפצחים את הקוד הדיגיטלי וכך ניתן לקבל מידע מפורט ומלא אודות הפריט.

ברקוד, מהו ואיך קוראים אותו?

זהו למעשה קוד דיגיטלי עליו מודפסים קווים בשני צבעים – לבן ושחור. נעשה בו שימוש במקומות שונים כולל מחסנים בהם נדרשת ספירת מלאי, והמכשיר נפוץ ושימושי גם במגוון רב של תעשיות. כאשר סורקים את הקוד הדיגיטלי באמצעות הקורא, מקבלים את מלוא האינפורמציה אודות הפריט. אינפורמציה זו מועברת למחשב בו מותקנת תוכנה ייעודית. קורא ברקודים יכולים לסרוק אותם באמצעות קרני אור, הן אלה שקוראות את כל המרכיבים הנמצאים בברקוד. זאת ועוד, באמצעות קוראי ברקוד ניתן גם לספור מלאי בעסקים, לשם כך יש לעשות שימוש בתוכנה מיוחדת - תוכנה לניהול מחסן ולניהול פריטים ומוצרים, והכל בצורה מדויקת.

סוגים של קוראי ברקודים

סורקי RETAIL (קמעונאות)
אלה הם קוראי ברקוד איכותיים במיוחד ומעוצבים למשעי, הם מתאימים לחנויות אופנה או לחנויות קונספט. העיצוב שלהם חדשני ואופנתי, ולכן הוא תורם רבות לחזות החנות. הקוראים הללו, למרות ייחודם, נמכרים במחירים אטרקטיביים ויש להם יכולות תכנות. עוד קורא ממשפחה זו הוא קורא שולחני שניתן להצמידו למכשיר האייפון ולקרוא את הברקוד בקלות. כל הסורקים הללו מבוססים על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, הם אמינים ומדויקים, וניתן באמצעותם לקרוא את הברקוד בצורה יעילה, נוחה פשוטה.

סורקים אלחוטיים - קורא ברקוד אלחוטי

סורקים אלחוטיים/קורא ברקוד אלחוטי מיוצרים על פי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום. זהו סורק נייד, אין שום צורך לעשות שימוש בסוללות, ולכן הוא גם נחשב כידידותי לסביבה. בנוסף, צריכת האנרגיה של סורק זה הינה נמוכה, אין צורך לתחזק אותו וזמן הטעינה שלו הינו קצר. הסורקים יכולים לסרוק ממרחק של כמה מטרים.

סורקים לתעשייה

סורקי ברקוד תעשייתיים הם בעלי קישוריות גמישות, אשר ניתן באמצעותם לפענח בצורה יעילה ונוחה כל ברקוד בסביבת אוטומציה. זהו סורק לו ביצועים מצוינים, הוא אמין מאוד, והוא מתאים לכל יישום תעשייתי. ישנם גם סורקים לתעשייה אשר יכולים לקרוא הן לטווחים קצרים והן לטווחים ארוכים.

סורקים שולחנים נייחים

ברקודיםאלה הם סורקים להם יכולת סריקת ברקוד מצוינת, הם מתאימים במיוחד לעסקים כמו בתי מרקחת או חנויות לממכר מזון. למעשה הם הסורקים האידיאלים לחנויות ועסקים מעין אלה. בעזרתם ניתן לקרוא את הברקוד מכמה וכמה זוויות. זאת ועוד, הם גם קוראים ברקודים שהיו בהקפאה וברקודים המוטבעים על מוצרים רטובים. 
בנוסף, הם יכולים גם לקרוא ברקודים בעלי פגמים, המודבקים לא פעם למוצרי חלב שונים, מוצרי בשר ועוד. כל קוראי ברקודים הללו, הינם איכותיים, מתקדמים, מיוצרים על פי מיטב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, הם מעוצבים להפליא ונמכרים במחירים אטרקטיביים.

בנוסף יש לנו באתר את המוצרים הבאים:

  • ברקוד 
  • קריאת ברקוד
  • קוראי ברקוד
  • קורא ברקוד אלחוטי 
  • קורא ברקודים
  • ברקודים
  • סריקת ברקוד 
  • קורא ברקוד