ניהול מחסן דיגיטלי

ניהול מחסן דיגיטלי, שנייה לפני 2021

ניהול מחסן כיום הוא ממש לא כפי שהיה לפני 10 או 20 שנה. טכנולוגיות רבות פרצו לחיינו, ומכאן – הדרך למחסנים שמנוהלים ללא רבב הייתה קצרה כאשר המרוויחים הגדולים בכל הסיפור הזה, הם אנשי המחסנים, אותם מנהלי מחסנים לוגיסטיים שחייהם הפכו נוחים מתמיד על רקע הקידמה המתעצמת.

ניהול מחסן – כך עושים את זה נכון במאה ה-21

כאנשי מקצוע, סביר להניח שאתם כבר יודעים, וכמובן מסכימים איתנו. מחסן הוא לא רק חלל גדול וסמוי מן העין של לקוחות, בו נמצאת הסחורה של בית העסק, מוכנה ומזומנה להישלח אל הלקוח או להיחשף בחלל התצוגה ברגע הנבחר. מחסן הוא הרבה מעבר לכך. הוא צריך להיות מסודר, נגיש, כזה שיחסוך מכם שעות של חיטוטים וחיפושים ברגע האמת. הוא צריך להיות מסודר ביעילות ועל פי קריטריונים שנקבעו מראש, כך שיהפוך את תפקוד העסק לחלק ונוח מאי פעם.

לא תרצו לתת ללקוח לחכות במשך זמן רב אם הוא הגיע פיזית לחנות ואתם מחפשים ומחפשים את המוצר בו הוא מעוניין ולא מוצאים. לא תרצו להגיד ללקוח שהמוצר שאותו הוא רוצה איננו, לאכזב אותו, ולבסוף לגלות מאוחר מדיי שהמוצר נמצא. תרצו לתת את מלוא השקיפות באותו רגע ממש.

כך נכנס לחיינו המושג "מחסן ממוחשב". ההיגיון מאחוריו הוא פשוט – אם שימוש במחשבים הפך לכל כך רגיל וטריוויאלי בתפקודו של כל בית עסק באשר הוא (מחנות ועד חברת הייטק), למה שלא לתת גם למחסנים ליהנות מכל היתרונות במחשב?

לא עוד הסתמכות עיוורת על דפי נייר שבהם נכתב המלאי, וכמובן משתנה לעתים קרובות במיוחד, מקשה על המעקב וחסר יכולת סנכרון בין עובדים שונים. לא עוד הסתמכות רק על הזיכרון והניסיון של המחסנאי, שכבודה במקומה מונח, אבל בעבור מחסנים גדולים עם אלפים על גבי אלפים של פריטים מק"טים, סוגי מוצרים, פשוט לא מוכיחה את עצמה. עוברים למחסן ממוחשב משולב WMS MANTIS או MADE4NET , שמביא איתו כל כך הרבה יתרונות לבית העסק.

מחשוב במחסן שלכם – אז מה זה אומר בעצם?

יש סיכוי יותר מסביר שכבר שמעתם את המונח AIDC, שפירושו מערכת איסוף נתונים אוטומטיים. כלומר, אתם לא צריכים לדאוג יותר מדיי לרישום דקדקני של כל מוצר שנקלט במחסן או עושה את דרכו החוצה מן המחסן. יש מערכת שעושה את זה בשבילכם, על כל היתרונות שלה. כן, גם אם המושג "מחסן ממוחשב" משולב WMS MANTIS או MADE4NET עם ממשק מלא ל ERP של הארגון נשמע קצת מוזר בתחילה (בכל זאת, המחסן הוא פיזי, לנגד עיניכם, ולא וירטואלי), תוכלו להיות בטוחים שתתרגלו מהר מאד לכל הטוב הזה.

שרשרת האספקה, מושג שמהווה חלק בלתי נפרד מהשגרה של מחסנאים ואנשי קמעונאות, הופכת לפשוטה הרבה יותר ובעלת עקיבות מלאה כתוצאה ממשימוש במסופונים ומערכת WMS לניהול מחסנים כגון MANTIS או MADE4NET  כך, למשל, ברקודים וקוראי ברקודים, מהתחומים היותר משמעותיים בעבור כל מי שעוסק בניהול מחסן, מקבלים את קדמת הבמה עם מיטב הטכנולוגיות. מדובר בלא פחות ממושג מפתח בעבור מי שנכנס לעובי הקורה ומעביר את רוב זמנו במציאת פתרונות לוגיסטיים.

בעידן שלנו המשתמש נהנה מחוויית משתמש גבוהה משולבת טכנולוגיית מסופוני אנדוראיד מוקשחים שעל גביהם ניתן לבצע פעילויות שוטפות במחסנים ליקוט, קבלת סחורה, העברה בין מחסנים, ספירות מלאי והכל בכף ידיכם.

יתרה מזאת, מחסן שעושה שימוש בטכנולוגיה מסוגל לסייע לא רק לעצמו, אלא לנטר את בית העסק כולו, גם את חלל התצוגה. אי לכך ובהתאם לזאת, אצלנו בבוס דימקס תמצאו טכנלוגיה משולבת מסופונים ו WMS  שיש בכוחם להכניס את תהליכי האוטומציה לעסק בשיא היעילות, כמו טאבלטים מוקשחים TABKET ZEBRA או HONEYWELL סורקי ברקוד מבית UNITECH או HONEYWELL  ומסופונים מבית ZEBRA UNITECH HONEYWELL . מדובר במכשירים המאפשרים את הנגישות והנוחות של הסמארטפונים שיש לכל אחד מאיתנו בכיס, ומותאמים לצרכים הייחודיים של מחסן כגון קשיחות, עמידה בנפילות , חסינות לאבק ונוזלים ובקיצור מסופונים מוקשחים. . לזה בדיוק מתכוונים כשאומרים מחסן ממוחשב.

בוס דימקס – רק הטוב ביותר לעסק שלכם , למחסן שלכם , למרלו"ג שלכם

ניהול של מחסן או מרכז לוגיסטי, מן הסתם, צריך להיות מותאם לכל עסק ולצרכים שלו. יש ברשותכם מחסן בגודל אלפי מטרים רבועים, או שאולי המחסן קטן יותר? מדבקות ברקוד, מדבקות איתור וציוד משלים הינם עניין כמעט הכרחי. זקוקים לעזרה והדרכה לפני ספירת מלאי מתקרבת? מובן לחלוטין. בכל מקרה, אנחנו בבוס דימקס BOS DIMEX  נשמח לעזור לכם ולהקנות לכם את כל הכלים המקצועיים כדי לעשות הכל בשיא היעילות. בטווח הארוך, מדובר בחסכון משמעותי בעבור בית העסק שלכם. למה שלא תתקדמו?

חברות רבות מספור ומחסנים רבים כבר נעזרו בשירותיה של בוס דימקס  BOS DIMEXבמהלך יותר מרבע מאה. התוצאה הייתה יעילה, נוחה והפכה את תפקודן של אותן חברות לפשוטה ונוחה מאי פעם. החל משלב איסוף הנתונים (שכמובן צריך להיעשות בשיא היעילות והדיוק) ועד הטמעתם בארגון ושימוש בטכנולוגיות פורצות דרך כמו RFID, אנחנו בבוס דימקס שמחנו מאד לעזור.

כחלק מחברת בוס דימקס, תמצאו חטיבת אוטומציה ורובוטיקה ובניית מכונות ע"פ צרכי הלקוח אם זה לא אומר "העתיד כבר כאן", אנחנו לא יודעים מה כן. אנחנו בחברה מקפידים לעמוד בחוד החנית של הטכנולוגיה, להיעזר ברובוטים ובתוכנות שכל תפקידם הוא להצעיד את העסק שלכם קדימה, לתת לכם את הייעוץ הכי נכון לכם, ובסופו של דבר – להפוך אתכם לרווחיים מאי פעם.