העברת מרכזים לוגיסטיים/מחסנים ומפעלים

 
העברת מרכזים לוגיסטיים/מחסנים ומפעלים

העברת מחסנים לוגיסטיים איננה משימה קלה, זו היא משימה מורכבת הדורשת ידע, ניסיון ודייקנות שיש לגבות אותה במערכת מחשוב מתאימה.

 

חברות רבות אינן יכולות להרשות לעצמן לנטרל את עובדי המחסן לצורך ההעברה או את אמצעי השינוע כגון מלגזות/משאיות ולצורך כך מחפשות את הגוף הנכון והמקצועי לביצוע העברת המחסנים בצורה המיטבית. חברת בוס דיימקס נקסט ליין מציעה מגוון שירותים כולל בתחום מיקור החוץ בלוגיסטיקה, שרשרת הפצה ושינוע.

החברה מתמחה בפרויקטי העברת מחסנים החל משלב תכנון ההעברה, סימון התכולה שיש להעביר, מיקום ממנו נדרש ללקטי את הטובין/ציוד/ מוצרים המשך במשאיות שינוע הכולל כיסוי ביטוחי מלא , הדבקת איתורים במחסן /מרכז לוגיסטי החדש , ופיזור כל הסחורה המועברת מהמשאיות ישירות לאיתורים/מיקומים מדוייקים במרכז החדש.  

אנו עובדים במתודולוגית העברה סדורה המגובה בתוכנת מחשב יעודית ומסופונים הפועלים בשטח בכל זמן ההעברה תוך גיבוי של כ"א מתאים (אנשי תכנון, תפ"י, סבלים, מלגזנים, נהגי משאיות  ועוד..)

השימוש בתוכנת בוס דיימקס הייעודית לביצוע ההעברה הופך כל העברת מחסן "מכאב ראש" לפרויקט מוצלח.  אז את "הכאב ראש" שלכם אתם מוזמנים להעביר אלינו.

 

חזרו אליי בקשר למוצר זה