שיתוף הפעולה האסטרטגי של חברת מאנטיס ישראל והחברות בוס דיימקס וגילסר יוצא לדרך

 

פתרון מתקדם משולב תוכנה וחומרה למחסנים מבית אחד: שיתוף הפעולה האסטרטגי של חברת מאנטיס ישראל והחברות בוס דיימקס גילסר יוצא לדרך.

 

 

 

החברות חתמו על הסכם הקמה של מחלקת תוכנה לניהול שרשרת האספקה בדיימקס גילסר המבוססת על פתרונות מאנטיס אינפורמטיקס .

 

בוס דימקס  גילסר השלימו הסכם שיתוף פעולה עם חברת התוכנה לניהול שרשרת האספקה מאנטיס אינפורמטיקס ישראל.  במסגרת ההסכם תשלב חברת בוס דיימקס גילסר בפתרונותיה מערכות מידע מתקדמות מבית מאנטיס אינפרומטיקס לניהול שרשרת האספקה.  בימים אלו עובר בית התוכנה של בוס דיימקס גילסר תהליך הכשרה אינטנסיבית להטמעה מהירה, איכותית ומדויקת של פתרונות מאנטיס לניהול בזמן אמת של מחסנים והפצה. 

 

שתי החברות השלימו כבר מספר פרויקטים משותפים בעבר, ומעתה ימשיכו פתרונות מאנטיס לפעול בשילוב מלא עם מערכות החומרה מסופונים ותשתיות אלחוטיות של בוס דיימקס תחת מטריה אחת.  חתימת ההסכם תביא לכך שכעת ייהנו לקוחות שתי החברות מאיכות פתרונות ברמה שלא הייתה קיימת עד כה בישראל, ולא ייאלצו לקיים עבודה משותפת עם שני ספקים שונים במקביל. 

 

יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל: 

בוס דיימקס גילסר ומאנטיס הן חברות טכנולוגיה מצליחות מאוד ואנשיהם בעלי נסיון וידע רב בניהול שרשרת האספקה.  הסכם השת"פ האסטרטגי בין מאנטיס לדיימקס  גילסר בישראל מקנה יתרונות אדירים ללקוחותינו הקיימים ואלו שיבחרו בפתרונותינו בהמשך הדרך.  מעבר ליתרונות הטכנולוגיים, בחברות עובדים מומחי שטח לוגיסטיים עתירי ניסיון המתבסס על הצלחה של מאות לקוחות מרוצים.  הניסיון הזה יאפשר ללקוחותינו המשותפים ליהנות בראש ובראשונה מפתרונות חכמים, יעילים, ושמתאימים לצרכים הלוגיסטיים שלהם היום עם הסתכלות לעתיד.    

 

עוזי פריזט, משנה למנכ"ל בוס דימקס: 

שיתוף הפעולה בין החברות הינו פרי של שיתוף פעולה עסקי מוצלח מאד במספר פרויקטי WMS מובילים בשוק הישראלי.

ההסכם בין החברות מקנה ללקוחות בטחון מלא בהצלחת הפרויקט השאפתני של הטמעת מערכת WMS משולבת מסופונים אלחוטיים ובמקרים מסויימים גם RFID במערך הלוגיסטי שמהווה נקודה קריטית בכל ארגון עתיר מלאי ותנועות מלאי.

זו הפעם הראשונה בישראל שהלקוח יוכל לקבל פתרון מלא מבית אחד שיכלול פתרונות תוכנה וחומרה וכל זאת דרך HELP DESP אחד .

 

בנצי הראל, מנכ"ל גילסר טכנולוגיות:

כחברה המצויה שנים רבות בתחום הלוגיסטיקה וההפצה והטמיעה פרויקטים רבים בתחום ה WMS , מצאנו את הפתרון של מאנטיס כפתרון כולל מוביל בתחום.

הידע הרב בתחום של כל השותפים מהווה הרכב מנצח ויביא להטמעה מהירה ומוצלחת באתרי הלקוחות, תוך מענה מקצועי לאתגרים המודרניים .

 

 

לפרטים ומידע בנושא: sales@dimex.co.il , uzi@dimex.co.il