בוס-דיימקס סיפקה פתרון לניהול לוגיסטי עבור איקאה

חברת BOS-DIMEX מודיעה היום כי הטמיעה בהצלחה מערכת לניהול לוגיסטי בשתי חנויות ומחסני איקאה בישראל.
 בוס-דיימקס סיפקה פתרון לניהול לוגיסטי עבור איקאה
הפתרון של BOS מספק לאיקאה תהליך איסוף נתונים אופטימלי לניהול מלאי כלל רשתי בביצוע ספירות מלאי, קבלת סחורה מספקים, העברת סחורות בין החנויות, העברה בין איתורים, פעילויות ליקוט ועונה על מגוון צרכים נוספים של איקאה.

הפתרון הלוגיסטי שהוטמע על ידי BOS מבוסס על פלטפורמת איסוף נתונים של החברה, BOS ID , אשר נותנת מענה לצרכים שונים במערך הלוגיסטי של חברות בשילוב מסופונים ניידים CK3 מתוצרת INTERMEC. כמו כן, תוכנת BOS ID מתממשקת לתוכנת ERP מסוג נביז'ן המשרתת את סניפי איקיאה בעולם.

היקף העסקה נאמד בכ- 100,000$ לחברת BOS.

"עם הטמעת הפתרון הניהולי של חברת BOS, לאיקאה יש היום ראיה רחבה יותר לגבי ניהול מלאי שתי החנויות והמחסנים" ציינה עינר קפון, סמנכ"לית טכנולוגיות באיקאה ישראל. "אנו מצפים כי הפתרון של BOS יוביל למכלול שיפורים בתחום שירות הלקוחות וכן, ישפיע על שורת הרווח בארגון".

"אנו שמחים מאוד כי נבחרנו על ידי איקאה לספק פיתרון לניהול הלוגיסטי. פתרון זה הותאם לסטנדרטיים העולמיים של איקאה" ציין יובל וינר, מנכ"ל BOS. "דבר זה מצביע, על גמישות פלטפורמת התוכנה שלנו, BOS ID, בה ניתן לעשות שימוש במגוון רחב של תחומים בתעשייה לצרכים לוגיסטיים, ניהול מחסנים, קווי ייצור ולשרשרת אספקת מוצרים תוך יכולת ממשק למגוון מערכות ERP ".